Yildizparlak1 öncelikle sakin olun her şeyde oldugu gibi bu durumda da akıllı bıdıklar stresimizş hissediyor :) ben önce yardımcı olacağım sonra size doktorumuzun instagram adresini yazayım öne çıkarılan storylerinde var post olarak da var
öncelikle ne bulduysam verdimcilerden olmayın lütfen günümüzde alerji o kadar yaygın ve ciddi ki 3 gün kuralına uyun derim ben ikincisi ek gıdayı nasıl devam ettireceksiniz ona da karar verin siz mi yedireceksiniz blw mi yapacaksınız
önce yogurtla baslayın pastörize sütten kendiniz mayalayın
- gün bir çay kaşığı
- gün bir tatlı kaşığı
- gün bir yemek kaşığı
3 gün kuralı diger yiyecekler içinde bu şekilde ilk 1-2 ay tadım ayı oluyor zaten o yüzden hiç kasmayın 3. gün bi yemek kaşıgı yemedi eyvah da demeyin o konu da biraz akısına bırakın zorlamayın reddettigi yiyecek olursa yarım saat sonra tekrar teklif edin yine reddederse sonra ki günler deneyin ve ya deneyip reaksiyon göstermedigi bi yiyecekle mixleyin :)
ben en başından beri genel de pütürlü verdim yiyecekleri ve bütün hallerinden de pişirdim tabagına koydum (blw ile ilerliyorum) mesela patates tadımı yapacaksa bi kısımda püre yapıyorum diger tarafa elma dilim patates şeklinde bütün koyuyorum kendi dokunsun baksın tatsın diye
çorbalara çok agırlık vermeyin genel de doktorlar da çok önermiyor aman aman bi besleyicilikleri yok şişiriyor daha çok bir de ben hiç hazır mama kullanmadım ya da kavanoz mama yani öyle hip tahıllıymış arı mamaymış kavanozda sebze püresiymiş yapmadım tadımlar bitince e bebekten bi tane termos aldım evde de ufak kavanozlarım vardı dışarı çıkarken yemegini pişirip termosa koyuyorum ara ögünde de dışarıda olacaksak meyvelerini yanıma alıyorum cam rendemizi de alıyorum bi tatlı kasıgı kadar irmik koyuyorum kavanoza yedireceğim zaman sıcak su ekliyorum sonra da meyveleri rendeleyip koyuyorum mis gibi kavanoz mama :) (bunu tabi avm park bahçe vs gibi yere gideceksem yapıyorum) bi eve gidiyosam cam rendemi alıyorum o an rendeleyip irmiksiz şekilde harmanlayıp veriyorum.
Ay amma uzun yazdım doktorumuzun instagram adresi drmiracergen yanılmıyosam ilk 4 hafta olarak paylaşmıştı umarım işinize yarar stres yok sakiniz yemek istemesse zorlamayalım 😇 Saglıkla büyüsün♥️