Kızlar oğlum 22 aylık olacak. Arkadaşım 1 buçukta kesmiş bana da kes artık deyip duruyor. Kaç kere söyledi. Bende daha düşünmüyorum dememe rağmen. Geçenlerde eşimin akrabası da dedi büyümüş o emzirme artık diye. Burada bir kadın da dedi daha ne zamana kadar emzircen diye. Siz ne düşünüyorsunuz?