Selamun aleyküm kardeşler, bebeğim şuan 4,5 aylık. Uzun süredir uğraşıyoruz kilo almıyor mamayı tamamen reddeden bir bebek bu durumda 5 aylık olunca ek gıdaya geçmek zorundayız. Hangi besinlerle başlamam gerekiyor, ne kadar aralıklarla vermem gerekiyor? Çorba vs yapılabilir mi ? Tecrübeli anneler yorumlarınızı bekliyorum teşekkür ederim 🙏