berosunannesi Kızlar ya kızımın kıyafetleri küçüldü ama yaz da geliyor alt üst takım almak istiyorum uzun kollu almam lazım ama cok da saçma geliyor ne yapsam çok kısa süre giyecek.
Umutveannesi berosunannesi yine haziran ayına kadar uzun kollu giyer yani. Bence bi kaç takım ince olanlardan uzun kollu takım alabilirsiniz. Ya da ince alt ince üst ayrı ayrı. Yazın yine altları kullanırsınız üstüne sadece kısa kollu alırsınız
karelmomyy berosunannesi bi kaç takım alman lazım canım xende aldım mecbur kaldım. Lolons dan aldım ince takımlar gayette güzeller. Uygurlar da