Kızlar 23 günlük bebeğim var birkaç gündür memeyi homurdanarak emiyor ağzının kenarından sütü bırakıyor sanki memeye tutamıyormuş gibi ağlıyor sinirleniyor bunu yaşayan var mı biberonda sağıp veryorum sütü ondada aynı şeyi yapıyor hep ağzının kenarından bırakıyor