queen_mom
queen_mom 11 ay 15 günlük kızım, 1 haftadır odasını ayırdım. Benimle birlikte değil ama aynı odadaydık. Gece beslenmesini tam anlamıyla kesemedim mutlaka mama için mızırdanıyor kalkıp sütünü içiriyorum hiç ayılmadan uykuya devam ediyor. Sabah ise erken uyandığımız için ailecek çok problem yaşamadım şuan şükür güzel gidiyor. Yaşından sonra zor olur dediler ki ablamda 3 çocuk var onda da görüyorum gerçekten zorlanıyor 5 yaşındaki bile gece uyanıp yataklarına geliyor. En doğru zaman her çocuk için farklıdır diye düşünerek gerçekten siz ve bebeğinizin hazır olduğuna inandığınızda ayırın derim. Bana geç kaldın diyende oldu çok erken diyende. Ama bence en doğru zaman bu zamanlardı.