Sinemkaan25102022 Kaç yaşına kadar emzirmeliyim Kaç yaşında bezi bırakmalı Kaç yaşında konuşur Kaç yaşında emekler Biliyorum her çocuk farklı gelişir Sizin süreç nasıl ilerledi Ve sezeryan kilosunu nasıl verebilirim Şimdiden teşekkür ederim cevaplar için
Ucansupurge Sinemkaan25102022 aksi bir durum çıkmadığı sürece emzirme 2 yaşta son buluyor Ortalama 3 yaşında WC eğitimi tamam olmasi bekleniyor.12. Ayda bir iki anlamlı kelimesi olması beklenir. Bebekten bebeğe değişir 6ayda da emekleye bilir 9dada yada hiç emeklemeye denilir. Yürüme için ön koşul değildir. Sezeryan göbeği için şekerden hamurisinden uzak durup spor yapmak gerekiyor 🤗
beratcan3446 Sinemkaan25102022 2 yaşına kadar emzir 1 yaşından itibaren yasın bezden ayırmaya başla 8 ayda emekler 1 yaşında yavaş yavaş konuşur kilolarada spor ve egzersiz yap 🤣
Marianne Sinemkaan25102022 2 yaşına kadar emdi, zor bıraktırdım. Bezi 10 aylıkken komple bıraktı 15 aylıkken yürüdü. 2 yaş 4 aya kadar tekli kelime vardı. Sonrasında konuşmaya başladı. Aynı zamanda 3 dilde konuştuğumuz için. Sezaryen kilosunu nerdeyse 1,5 senede verdim. İnsülin direncim vardı. Endokrinoloji doktoruna gittim. Doktor desteğine yaptım.