Benimde bebeğim de iki tane delik var 15 günlükkne öğrendik canım şimdi on aylık olucak geçen ay gittik kapanmamış sadece kontrole gidiyoruz ilaç falan kullanmıyoruz doktor kapanır dedi inşaAllah kapanır canım dua etmekten başka bir çarem yok canım üzmeyin kendinizi insaAllah sizinde kapanır sadece şunu duydum gelişimi iyise kapanır diyorlar canım