MuhammedAlpinAnnesi Merhaba oğlum 5 ay 17 günlük inek sütü alerjisi çıktı anne sütü ve mama kullanıyorduk ama artık alerji maması önerdiler kimler ne kullanıyor nelere dikkat etmem gerek bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
menek16 MuhammedAlpinAnnesi anne sütü için siz diyet yapmalısınız diyette kaçak olursa şikayetleriniz devam eder. Alerji maması olarak evolvia kullanıyoruz biz ek gıdaya geçtiginizde de doktorunuz yönlendirir mutlaka alerjik bebek oldugumuz için biz ekstra dikkatli ilerledik başka alerjisi de olabilir diye geçmiş olsun
edabolukbasi MuhammedAlpinAnnesi süt ve süt ürünlerini kesinlikle kesmelisiniz paketli gıda bile tüketmiyorum artık, ekstra bizde yumurta ve eti de yasakladı doktorumuz aptamil pregomin syneo kullanıyoruz