Merhaba,bebeğim 7.5 aylık.Hala desteksiz oturamıyor,kısa kısa oturuyor ama hiç bırakmıyorum .Köpük oyun halısında oynarken oturuyordu ben de arkasındaydım topu vermek için uzandım o ara geriye devrildi bebeğim başı da yere çarpmış oldu.Hiç ağlamadı ,oyuna devam etti. Fakat ben çok tedirgin oldum.Sonuçta başını çarptı.Kabız olmuştu bugün de tuvaletini yaparken ağladı bezine dokundurmadı sonrasında demekki gerçekten canı yandı.
Zaten bugünlerde huysuz dişleri de çıkmadı, dün gece sürekli uyandı ağlayarak normalde de sık uyansa da dün daha fazlaydı.
Şuan hafif ateşi var gibi geliyor ölçüm 36.8 çıktı ama sanki yükselecek gibi geliyor.
Telaşlandım açıkcası neye bağlayacağımı şaşırdım.Göz takibi iyi,kusma vs olmadı .
Başını çarptığı için ateşlenir mi?
Oyun matı 2 ye katlıydı normalden kalındı.
Bu kadarcık bir darbe zarar vermez değil mi , yüksek bir yerden değil de oturduğu yerden geriye düştü
