Benim ki de 15 aya girecek mama,meme,dede,baba,çiş,ver,su,cici diyor keyfine göre ama az önce 18 ay aşısıyla ilgili bir şeyler okudum canım sıkıldı konuşma geriliği falan yapıyormuş bazı çocuklarda inanmak istemiyorum ama baya yazan var öyle gece gece uykum kaçtı