secretgiggle Kisa Evet daha iyi biz mustelanınkini kullanıyorduk çok güzel bazen kendimede sürüyordum 😀😊
Turunckafam Kisa Sebamed kullanıyorduk şimdi 2 yaşında e bebekten kendi markası Baby me losyon aldık ve yumuşacık çok memnun kaldım bunla devam ederiz 🌸