Kızlar alerjiden dolayı aptamil pregomin kullanıyoruz raporla yüzde 30unu karşılayarak alıyordum bu zamana kadar, bu ay farklı bir eczaneden alayım dedim ve hiç ücret ödetmediler ödemememiz gerekiyormuş rapor çıkarttıranlar için.. benim gibi boşa ödeyenler varsa dikkat edin 🌸