Arasarden Herhangi bir yan etkisi oldu mu ? Ve koldan mı yoksa bacaktan mı yapılıyor? Koldan baya endişeliyim bi kaç posta denk gelmiştim çok şiş ve ödem yapmıştı yaptıranlar tecrübelerinize ihtiyacım var lütfen