liyaBg Kızlar merhaba benim bebeğim 11 haftalık kolik bebek süt içerken çok ağlıyor genelde sütün tazikli geliyor gazını çıkartmak için sırtına vururken midesinden ses geliyordu sizce ne olabilir başına gelen var mı
minikoglummmmm liyaBg gaz sesi canım bağırsaklardan geliyor benim bebeğim de öyle mama içtiği zmaan ses geliyor
Mortokakar Gaz sesi midesinden bağırsaklarından geliyor. Benimkinin de öyle duydukça yine gazımız var çocuğumun canı yanıyor diye içim eriyor. Allah biz kolik bebek annelerinin yardımcısı olsun.