Merhaba kızlar,
kızım 2.5 aylık, işe başlayacağım ama işim rahat. kızımdan 3-4 saat ayrı kalacağım yani bir öğününü memeden değil sağdığım sütlerden biberondan alacak. Acaba bir öğünü biberonla aldı diye meme reddi gibi bir şey olabilir mi? Bu konu beni çok korkutuyor :( yoksa hem anneme bırakıyorum hem çok az saat, gözüm arkada kalmıyor ama şu meme reddi nasıl oluyor hiç bilmiyorum