Kızlar aranızda bebeğine doğduğu andan itibaren hiç ekran göstermeyen anneler varmı benim bebeğim 7 aylık ekran göstermiyorum evimde televizyon flnda yok zaten ama bazen o kucağımdayken telefonda bişeye bakarken oda anlık bakıyo hemen çeviriyorum fln bide ben yurtdışındayım ailem türkiyede günlük görüntülü arıyolar mecbur arada görüntüyü onada çevirmek zorunda kalıyorum bunların çok zararı olurmu acaba alışırmı ekrana