2 haftalıkken başlayan koliğimiz 34 günlüğe geldiğimizde iyice mahvetti insanlar aylarca nasıl dayanıyor inşallah kısa sürer bizimki. gündüz uyku hep gazdan dolayı bölünüyor bazen 5 dk anca uyuyo sürekli başında pışpış yapıyoruz uykusunu alsın diye uykusunu almayınca iyice perişan oluyo çünkü. uyku ve masaj eğitimi alış memnun kalan var mı,referans olcak olan var mı? geçiyor evet herkes aynı şeyi söylüyor ama onun da bizim de yıpranmadan atlatabileceğimiz bir çözüm varsa denemek isterim