Ben fitil konusunda biraz hassasım oğlum 2 ay 5 günlük inanılmaz gazı var hiç durmuyor son bir haftadır emzik niyetine kullandığımız memeyide istememeye başladı uyku halinde yiyor uyanıkken zor bir iki yudum çekip bırakıyordu Kaynanam panalgine fitil önerdi ben tereddütte kaldım dün çok kötü oldu verdik yarım fitil çok iyi geldi her akşam savaş olan evimizde o saatler sessizlik vardı