Asiltas benim bebeğimde ikinci aydan dördüncü aya kadar hep gece 2 3 4 te yatıp öğlen 12 1 de kalkıyordu, zombi gibi dolaşıyordum evde, beşinci ayda birkaç gün erken kalktık 10 gibi akşam da 9.30 10 gibi odaya geçtim hiç ışık açmadım, karanlıkta durduk, 1 saat falan oyalandı emzikle falan uğraştı sonra yattı, artık sabah 8 9 gibi kalkıyoruz, akşam da en geç 10 da karanlık odaya geçiyoruz, artık 10 11 gibi kesin yatmış oluyor, sizde de deneyebilirsiniz karanlık odayı