Bebeğim yaklaşık 40 gündür yemek yemiyor yok.diş çıkarma sürecinde 2 dişi çıktı tamam ama bu kadar uzun sürer mi yaşayan var mı… Bugün yarın geçer dedim yok.Hic ağzını açmıyor hadi açtı diyelim hemen geri atıyor.İyice zayıfladı da.Sinir stres ediyorum.Kac çeşit şey hazırlıyorum yok.Basina gelen var mı bu kadar uzun süre iştahsız olması diş den midir yoksa.Yarin doktora goturcem