Neseafacan öğretmenim, 8 ekimde doğunca yaptım. 2 kez sağlık ocağında rapor aldım 10 ar günlük . Sonra ücretsiz izne ayrıldım. İzne ayrılan kadar maaşım yattı. Kesinti olmadı. Doğum parası için başvurduk ptt ye 300 tl yattı. Maaştan kesilen bisey olmadı . Rapor parası diye bi para da yatmadı. Daha önce sözleşmeli iken rapor alınca rapor parası isgoremezlik ödeneği yatrdi şimdi kadroluyum yatmıyor öyle bi para rapor alinca 🤷♀️