Hanımlar selam, benim bebeğim 7 aylık günde maximum 2 kere ek gıda veriyorum bazen sadece sabah kahvaltısı veriyorum. Genel olarak anne sütüyle besleniyor. Ama işe başlayacağım için ek gıdaya alışsın istiyorum. Hazırladığım mamadan en fazla 5 kaşık hevesli hevesli yiyor sonra yemiyor meme istiyor. Bu aylarda beslenme düzeni nasıl olmalı fikir verir misiniz 🥺