Eşimin kuzeni , çok yakın bir arkadaşım yaptırmıştı , iyi bir cerrahi uzmandı.
Dediğine göre erken sünnet olan erkek bebekler , daha çabuk iyileşiyor ve deri tabakası daha çabuk toparlıyormuş. Hem bezlendiği için , hareketi de kısıtlı olduğu için daha az canı yanıyormuş. Doktorunu ıyıce bı araştırmanızı öneririm bir tek.