zumramomm bebeğim Mart’ta doğdu en azından bir dahaki yaza kadar kullanırım diye düşündüm ben kuzenim öyle yapmıştı sonra ayaklanacak iyice zaten o zaman tekrar düşünürüm bunu satıp daha büyük bi araba alabilirim ihtiyaç duyarsam ben öyle düşündüm şuan 7 aylık 7 aydır çok rahatım ben taksiye otobüse uçağa binmesi çok rahat oldu hep özellikle çok uçuş yaptığım için bana iyi geldi