Roslin annene deseydin beni hiç emmesine gerek yok bu şekilde diye. Benim bebeğim 6ay 23 günlük 5. Ayından bu yana ek gıdaya başladık dr önerisi ile. İlk bir ay sadece tadım tattırdıklarımı da birbiriyle karıştırarak bir öğün verdim. On gündür de sabah akşam şeklinde muhallebi,yumurta,yoğurt ,sebze püresi vs veriyorum. Yulaf unu,tam buğday unu kullanarak bazen de irmik ile muhallebi yapıyorum. Bebeğin bu dönemde alacağı max. bir çay bardağı bir günde yani. Yoksa hem sizin sütünüz azalır hem de sütünüzden mahrum kalır fazla ek gıda ile.