Benim evim kira 2 çocuk ve eşimin maaşı zaten kaymakamlıkta araştırıyorlar oğlum okula gidiyor ben çalışamıyorum çocuklarım küçük diye Büyükşehir de yaşıyorum haliyle durumunu anlatıyorsun kaymakam eşliğinde toplanıyor kurul olumlu olumsuz karar veriliyor