Kızlar bu ay bi bütçe ayırdık oyuncak almak için dedim biraz uygun yollu olsun da bir tane daha fazla oyuncak alayım aman pişman oldum gelenlerin hepsi berbat trendyoldan aldım aldıklarımın hepsine yorum yazdım ne hikmetse birden hepsi tükeni verdi. Aman diyim bence ahşap oyuncak alırken uygun yollu almayın yamuk yumuk geldi , bi tanesi alakasız geldi zımparasız hep üstünde kıymık var bir tanesini paketlenmemiş bile salak gibi hemen açtım oğlumda eli yemekli elledi leke oldu iade de edemem. Varsın pahalı olsun benden tavsiye ahşap oyuncakları ucuza almayın derim hele trendyoldan alıyorsanız bir tane bile kötü yorum varsa dikkate alın