Ravzanur23 Benim bebeğiminse reflüsü var hırıltı oluyor ve sürekli kusuyor daha bugün hırıltısı için doktora götürdüm reflüde hırıltı yapar dedi birde gaviskon toz verdi ama kullanan var mı ben nasıl uyguluyorsunuz mamaya
byznva Selin3561 evet. Benim kızımda süt alerjisi ve reflü var. Sürekli olarak kusuyo. Altını açarken biraz bacaklarını fazla ettirsem bile fışkırık şeklinde kusuyo
Selin3561 byznva sizin nasıl belırtılerınız var öksürük ne boyutta mesela araç tutuyor bızım kustırana kadar rahatlatmıyor
byznva Selin3561 öksürük sürekli var. Sanki boğazına bişey takılmış da tüm gün onu temizlemeye çalışıyor gibi. Reflü yanında süt alerjisi de olduğu için tüm belirtiler birbirine karışıyor ama en korkutanı ani solunum durması. Gece olunca özellikle yataktan fırlatıyor insanı
Selin3561 byznva öksürük bizimde öyle reflü mü yoksa hasta mı anlayamıyorum bı anda ağlıyor ağrı giriyor gıbı midesıne ya da karnına susmuyor krıze girer gibi
byznva Selin3561 aynı belirtiler kızımla. Diyorum ki bazen bağırsağı falan düğümlendi heralde öyle bi bağırma ağlama. Evet bazen sadece emdiği süt çıkıyor bazen kesik kesik bazen de salyalı gibi
Selin3561 byznva bende öyle kızgın ateşe kpymuşsun gıbı ağlıyor meme de dahi sakınlesmıyor bı süre elım ayağım titriyor,
sema_068 byznva kolik gibi bacaklarını mı çekiyor sizinki de o ağzına geldikçe? Bizimki bazen direniyor bazen de karnına çekiyor çünkü
byznva Selin3561 ilaca yeni başladık evet hep burnu tıkanıyor. Sürekli temizlemek gerekiyor çünkü kusarken burnundan da geliyor sütler. Memeye saldırıyor ama ememiyor
Selin3561 byznva genizleri dolu dolu öksürüyor çok canımı sıkıyor bazen içim gidiyor öksürünce kıp kırmızı oluyor bogulur gibi
byznva sema_068 evet bacaklarını çekiyor ya da kendini yay gibi geriyor. Hep elleri yumruk sürekli huzursuz
sema_068 byznva bazen çıldıracak gibü oluyorum. Gidiyoruz bir şey yok niye böyle yapıyo anlamıyorum. Kucağımda uyutuyorum mesela önce kendni geriye atıyo sonra bıçak saplanmış gibi ayaklarını karnına çekiyor eller yumruk. Ne zaman düzelecek bizde diğer anneler gibi olacağız artık yoruldum