Hlysahn Bebegim bugün tam üç aylık oldu uyuturken hep ağlıyor bazen kafayı yiyecek gibi oluyorum mecbur emziğine bazen agri kesici şurup sürüp veriyorum sizler uyuturken zorlaniyormusunuz gündüz uykusu hiç yok zaten gecede on ikiden sonra 3 4 saat uyuyor ondn sonra yok 😔
Kedilibebekliacemi Hlysahn uyku penceresi yapmıyorsanız bir önceki uykusundan sonra fazla uyanık kaldıysa yorgunluktan ağlar ve uykuya geçemez.
Mamaaaaa Bebeğinizi yoruyor musunuz? Oyun oynatın, kitap resim gösterin, kucağınıza alıp dans edin, ona bakarak şarkılar söyleyin Ali babanın çiftliği çok ilgi çekiyor hayvan sesleri olduğu için
Hlysahn Mamaaaaa evet hiç kucağımızdan atmıyoruz desek yeridir ben yoruluyorum o yorulmuyor 😅 artık korkuyorum düşürcem fln diye kollarim yoruluyor ama sizin söylediklerinizi de uygulamaya çalışacağım çok teşekkür ederim
Hlysahn Etmeye çalışıyorum yani gün içinde çok uyuyan bebek deyil ama uykusu geliyor uyumamak için direniyor zorla uyutuyorum yarım saat felan uyuyor akşam da on ikide uyutuyorum 3 4 gibi fln kalkıyor bazen daha uzun süre uyuyor ama gün içinde çok zorlanıyorum 😔
Mamaaaaa Hlysahn Rica ederim böyle kafasını yoracak şeyler de belki uyumasına yardımcı olur, mesela dizinizi toplayıp bacaklarınıza yatırın ayakları göğsünüze gelecek şekilde yani, çocuk şarkısı açın internetten ellerinden tutup sizde söyleyin bunu da seviyorlar
Hlysahn Kedilibebekliacemi yani saati saatini pek tutmuyor gün içinde bazen 3 saat uyanık kalıyor bazen bir iki saat sanırım daha tam oturmadı uyku düzeni 😔
Kedilibebekliacemi Hlysahn vallahi ben bu uyku penceresi işini öğrenmeden önce akşam uyutmaya çalıştığımda çığlık kıyamet morarana kadar ağlıyor kendini yırtıyordu. Meğer işin sırrı uyku penceresi işiymiş. Şimdi uyguluyorum çok rahat ettim ağlamadan uyutuyorum. Ha bizim sorunumuz kucakta uyuyor başka yerde uyutamıyorum ama buna da şükür ağlamıyor en azından
Hlysahn Kedilibebekliacemi peki sizin bebeğiniz ne kadarlık uyku penceresini nasil yaptınız uyguladiniz
Kedilibebekliacemi Hlysahn benimki 3.5 aylık max 2 saat uyanık kalma süresi var ilk başta çok zor oldu ama bi süre sonra o saat gelince uyut beni die mıkırdanıyor. Googleda aratabilirsiniz ayına göre uyku düzeni diye.