3 ay 10 günlüğüz bu zamanlarda uyku gerilemesi yaşayan oldu mu? Eskiden sadece emerek uyuyordu bebeğim 2-3 haftadır kucakta uyutmaya alıştırdım rutinlerimizi yapıyoruz saatlerimiz düzene girdi sayılır derken 2 gündür geceleri uykuya geçişte kucağımda bağırıyor gibi ağlıyor. Dün gece en son acaba açlıktan mı dedim emzirmeye başladım 2 dk içinde daldı. Açlıktan olsa uyumazdı diye düşünüyorum ama. Gündüz uykusunda da böyle oldu ve 10.dk da uyanıyor yine ağlayarak zorla uyuyor direniyor resmen.