Burcu60 28 Aralık’ta dogum yaptım ama izne 2 ay önce ayrılmıştım doğum iznine 32 haftalıkken, ilk taksit doğum yaptıktan 1 hafta sonra 2. Taksit bebeğim 2 buçuk aylıkken yattı. Toplam 20 bin ama ben asgari ücretli çalışan değilim part time çalışanım diğerlerine göre az olabilir