Kızlar bebeğim 1 ay 22 günlük. Gündüz doğru düzgün hiç uyumuyor felaket uykusu denen 45 dakika altında uykular yapıyor haliyle sürekli huysuz ve ağlıyor ama gece olduğunda yatıp uyuyor. Akşam 10 da yatıp sabah 5 te uyanıyor genel olarak. Beslenmek istemiyor ağzını kesinlikle açmıyor. İnsanlar ikiye ayrılmış durumda uyandır emsin diyende var acıkınca uyanır uyandırma diyende.
Siz nasıl yapıyorsunuz bebeğimin gelişiminde bir sorun yok kilo alımı normal hatta tombik bile gidiyoruz. Herhangi bir sorunu olmadıkça gece emzirmeye gerek varmı?