Sevdaati Hanımlar sezaryen sonrası bölgede şişlik oluştu benim ve dr antibiyotik yazdı. Emzirirken kullanann vsr mı acaba ??
Melos90 Sevdaati tabiki de bir hafta kullandım sezeryan sonrası doktor ona göre yazmıştır heralde emzirme zararı olmayacak şekilde
Htc_kbr01 Sevdaati Bende de olmuştu şişlik 500 lük verdiği antibiyotik yetersiz gelmiş 1000 lik vermişti,bilinçli olarak veriyorlar zaten sorun olmaz rahat ol😊