nazlimom_ ağladı kızım bir kaç gece sonra alıştı. Sabırlı ve kararlı durdum. Ayakta sallamadım hiç o konuyu bilmiyordum. Kucağımda dokunarak, sarılarak sakinleştirmeye çalıştım. İlk gece 3 saat ağlamıştı pek kolay olmuyor. İştahına çok etkisi oldu. Özellikle kahvaltıyı güzel yapmaya başladı.