semma007 Bebeğimin kakası devamlı arkadan taşıyor , sleep exta ve natura kullandim şimdiden Molfix aldım aynı sorun.bana önereceğiniz bir bez varsa cokk memnun olurum 😊🙏
tatlibiranneo semma007 vallaha bim bezi ya bende baby Turco ayrı Sleepy denedim sonra molfix mavi olandan aldım bimden aldım ne sızdırma ne taşırma yapıyor
Deletedmom_68 semma007 a kısmında boşluk bırakıyor musunuz? biz molfixte hiç sorun yaşamadık yani ben olayı çözene kadar bir miktar yaşadık🤣
livanurvealpinannesi61 semma007 molfix kullanıyorum öyle bir sorun yaşamadım hiç. Evy baby yada can bebe deneyin.
Keremikobayky semma007 prima premium care. Taşma olmaz pişik asla olmaz. Akşam 9da bağlarım sabah 7 de açarım içi dopdolu olur gece 2-3 kere uzun uzun emen bi çocuktur ne sızar ne kızartır. Evet pahalı ama diğer bezden günde 5-6 değiştirmek yerine bunu 3 kere değiştiririm daha karlı olur
semma007 Keremikobayky deniyecem bende sizin gibi düşünmeye başladım. Bu diğer bezler çok gidiyor hemen sızıntı ve tasma oluyir iyi değil .bugün sipariş veriyim hiç değilse geceleri Prima kullanayım.
rainak semma007 bende prima pc kullanıyordum ama maliyetinden dolayı migrosun minies bezini deneyeyim istedim. Cok övgü vardı ve gerçekten çok iyi. Gece hiç değiştirmem bez ve sızıntı fln yok. Bebegim kaka yapincada affedersiniz baya yapar. Sirtina fln bulasmadi hiç.
Dimitrina_kovaceva semma007 ama nasıl olur . Sahte falan mıydı acaba. Beyaz değil de krem renk pakette olan pure soft serisi arka bel kısmında lastik olduğu için kaka belinden taşmıyor
MinikPandam_ semma007 külot bezler cok sizdiriyor beni mahvetti onlar aldığım paket bitene kadar neler çektik. Siz siz olun ne marka olursa olsun cırt cirtli kullanin
Dimitrina_kovaceva semma007 rica ederim. Kızım pişik olunca o bezi kullanıyorum hemen geçiyor. Premium careden bile iyi bence. Bel lastiği kakasını sızdırmıyor ayrıca esnek bebek rahat ediyor. Kuru tutuyor. Gece baglıyorım inanılmaz çok çiş yapan bir kızım var asla sızdırmıyor. Dün aksam 9.45te bezini bağladım. Sabah 9da uyandı. Ben elimi yüzümü yıkayıp bezini değişeyim derken 9.20 falan oldu o ara kaka da yapmış üstüne kalktığı gibi. Hiçbir sızıntı olmadı. Bu arada ben gece için 1 beden de büyük kullanıyorum. 5 no gündüz 6 no gece . ☺️