Arya1235 Normal doğum dikislerim enfeksiyon kaptı antibiyotik kullandım bırakınca tekrar devam rdiyo bu gün tam 1 ay oldu ama yine aynı çok ağrım var ne zaman iyidir kesir sizce böyle olan oldumu ?