Sevgili anneler bebeğim 5 ay 20 günlük, bu son 10 gündür 4. Ayda yaşamadığımız uyku problemlerini yaşıyoruz resmen. Gündüz uykuları iyi kötü gidiyor ama son 10 gündür, sabah 6.30-7 arası uyanan kızım gece ilk uykusuna 8 buçuk gibi yatıyor 4 saat uyuduktan sonra 10 dakikada bir kalkıyor. Yani bundan önce emzirir koyardım hiç yoksa 2 saat uyurdu. Şimdi koyunca sanki biri onu dürtmüş gibi kalkıyor uykuya geri dalamıyor. Gece abartmıyorum 10 dakikada bir uyanıyor ne o uyuyabiliyor ne de biz, birkaç gündür uyuyabilelim diye 4-5’ten sonra yanıma alıp emzirerek uyutuyorum. Bu mu alışkanlık yaptı bilmiyorum ama böyle yaptığı için almaya başlamıştım zaten 😕 dün gece tüm sinirlerim boşaldı ağladım, beni duyunca daha beter ağladı yanıma aldım yine,uyuduk. Diş desem damaklarda bir beyazlama falan yok emin olamıyorum bu bir süreç mi? Akşamı yatağında tamamlayamıyor 10 gündür. Ek gıda dönemine geçince düzelir diyor kimisi de. Şu an sadece anne sütü alıyor. Acaba gece yatmadan mama mı versem daha derin uyur mu? Nolur yaşayan varsa yardım edin bu süreç geçici mi çok yıprandım.