500 tl ye kraft tapas aldım 1 aydır kullanıyorum devrilmemesi çok iyi ayakları o kadar sağlam basıyor ki silikon gibi geniş ayakları boşken bile kaymiyor. Tutup çekeyim yanıma biraz diyemiyorsun kaldırıp öyle yerini degsitirmelisin . Deri minderi olması çok iyi hem geniş basini yaşıyor sağa sola hem silmeyle geçiyor. Ayak koyma yeri var ama ayakları kim bilir kaç yaşında yetişir. Oturma yeri geniş . Çıkarılabilir tepsisi çok iyi sürekli çıkar yıka yapıyorum. Bakınca ikea gibi sağlam durmuyor ayakları plastik olunca . Ben memnunum ben iş yaparken de oturuyor beni izliyor oynuyor aman devrilir mi endişesi yasamiyorum . Emniyet kemerini hiç sevmedi takamiyoruz. Boyu daha kısa olunca boynuna yakin duruyor bizimki de yalamaya çalışıyor. Kemerlernin plastik alsami da hiç kaliteli değil ucuz duruyor.