Oğlum evde çok güzel sakin yaramazlık asla yapmaz ama dışarı çıkınca asla oturmaz dinlemez alıp alıp kendini gidiyor koşuyor araba geliyor kaybolucak diyoruz yok önümüzdeki ay 3 yaşına giriyor ve daha yeni yeni bir şeyler demeye başladı alışverişe markete gidelim hiç bir şey alamadan eve geliyoruz hep kavga sen yaptın milletin çocuğuna bak oturuyor yemek yiyor biz Şipariş veriyoruz masada kalıyor kalkıyoruz iş yaparken yada yemek falan yaparken mecbur çizği flim açıyorum açmazsam eğer 19 aylık da kızım var uyurken onun üstüne atlıyor zıplıyor hep yapma diyorum oyun yapıyor sanıyor