Kaynana-elti-gorumce Kızım 16 aylık , 3 4 yıl sonra istiyorum o da belki. Şuan istememe sebeplerim herşeyin çok pahalı olması, bez mama kıyafet almış gitmiş , doğurmuş olmak için doğurmaya çok karşıyım , iyi bir gelecek vaadetmek istiyorum. Doğan büyür olayı çok saçma geliyor bana. Bir de kızıma doymak istiyorum henüz çok küçük 🫶🥹