Buso Sevgili anneler merhabalar Bebegim 14 aylik. Ama tek bir kelimesi bile yok. Herseyi anliyor, soylediklerimi yapiyor, taklit yetenegi gayet iyi ama konusmuyor. Sizinkiler ne zaman basladi ?
Ilknur-4 Buso benim kızımda 17 aylık baba dede hav hav möö gel diyo sadece baska kelime yok bnde merak ediyorum nezmn konusacak özellikle nezmn anne diyecek 🤭
secretgiggle Buso Hiç kelimesi olmaması tuhaf geldi . Ekrana çok mu maruz kaldı acaba veya dişleri çıktımı mesela harflerin net çıkması için diş lazım
Buso A2B4 Var var yapiyor. Bikac hayvan sesi de cikariyo kendince :) Ama iste endiseleniyorum. Ki hep konusurum onunla ilk dogdugu zamandan beri.
A2B4 Buso 14 aylık en az 4 kelime beklenir.Bir konuşma terapistinden değerlendirme almanizi onerrm.özel eğitim öğretmeniyum.geç konuşma varsa önüne geçersiniz.
Elifaydin Benim kızım 18 aylık anne baba dede gel git bitti mama nene falan söylüyor ama ben artık cümle kurmasını istiyorum 😂😂
Buso secretgiggle 4 tane disi var henuz. Gec cikardi biraz disleri. Ekrana cok maruz kalmadi, cok ilgilenmez televizyonla. Cok cok zorda kalirsam acarim ama oyuncaklariyla, kitaplariyla oynar genelde.
Elifaydin Buso doğduğundan beri çok mirildanirdi zaten sürekli bı miy miy biseyler derdi hatta herkes bu kız. Çok çabuk konuşacak falan diyordu ☺️ yani şu ayda başladı diyemiyorum malesef
secretgiggle Buso Belki dişlerdendir dilin dişe vuruşu ile çıkıyor ya harfler o sebeple net çıkartamıyordur