Pelvan benim kızım da aynı sizin tarif ettiğiniz gibi.ayı, kilosu bile aynı hatta.ben artık yeter ki yesin diye katı gıda pek vermiyorum.genelde tarhana çorbası, yediğimiz yemeklerin suyu veya yemekleri nane serpip omlete çeviriyorum azıcık da olsa yiyor.eskiye göre şükür ediyorum hiçbi şey yemiyordu.bunları deneye yanıla buldum, kaç yemek ziyan oldu şu güne kadar.siz de farklı yöntemler denediniz mi? Yanlış anlamayın soruyorum sadece