Trilece Bugün a101 e bebek le ilgili ürünler geldi neler aldınız fotoğraf atinnnn bakalimmm 🥰 bende inşallah eşim gelince gidicem şansıma ne kalırsa 😂
ikibebelikanne Trilece BU postu görüp hemen kocamı aradım, mağaza müdürü a101 de😂 Gelen ürünlerin resimlerini at seçeyim dedim tamam dedi benim gitmeme gerek yok ahahah
lceLady edabolukbasi Yk ya acıkcası hiç almadim ordan ürün bana ucuz gelmiyor trendyoldan da buluyorum aynılarını niye bu kadar rağbet var onuda anlamıyorum:)
edabolukbasi lceLady bilmem cazip geliyor demek ki oğluma hamileyken çok kıyafet aldım mesela ağzı yüzü yamuldu hep ama oyuncak alırım a101’den
ikibebelikanne lceLady Fiyatını hatırlamıyorum eşim bir oyuncak uçak almıştı a 101 den. Aynısını trendyolda gördük ben 15 lira daha ucuza aldım demişti. Çok değil ama az miktarlarda fark oluyor
Yagmursonrasitoprakkokusu lceLady eskidendi o uygunluğu. Şimdi bence de ne 101 in ne de diğer sözde aktüel marketlerin hiçbir cazibesi yok. Çok nadirdir uygun ürün geldiği
Trilece Market aktüellerinden ürün almak aktivite gibi bişeye döndü alışkanlık ve insanı mutlu ediyor , alışveriş tutkunu olanları diyeyim 😂
Trilece pasaklisinkukuli ya o kamera iyi mi acaba yaz geliyor şimdi balkonlarda durulur, ikide bir içeri çocuğa bakmaya gelmektense kamera düşünüyorum bende
manikeneko666 Trilece herkes bebek ürünleri için giderken , ben kedi ürünleri için a101 e gideceğim nasıl olsa yağmalayan olmaz😄🐱🐈🐈⬛
Trilece manikeneko666 belli olmaaaz bence vakitli git canım minoslar için de çok giden vardır bence 🥰
pasaklisinkukuli Trilece gittim baktım biri geldi dedi biri gelmedi dedi depoya kaldırmışlardır dedi sanırım çalışanlar almış ben öyle hissettim
manikeneko666 Trilece gittim hiç gelmemiş canım henüz, arkadaşlarım var çalışan markette ayırırlar istesem 😄
Keremikobayky Mama sandalyesi almaya gittim çok kötü ve kalitesizdi hiç emniyetli bulmadım almadım yazlık pike vardı 69tl ye onu aldım civcivli
Turunckafam Trilece çatal kaşık seti ve bebek taburesi aldım ben kızım dişlerini fırçalarken el yıkarken tabure lazımdı 😆 geri kalan bize uymuyor büyüdük 😂