Dilara412 Adetim 4 gün geçikti iki gün önce enfeksiyon için doktora gittim gebe olman ihtimalli var dedi. Neyse kan idrar verdim yok dedi hala adet olmadım yaşayan bilgisini olan var mı
Sonikiuc Dilara412 benim de gebeligim kanda çıkmamıştı. Enfeksiyon için gittiğimde. Daha yeni oluştuğu için çıkmamıştı tabii. Biraz daha bekleyip yine test yapin