Eliziim ben doğdugundan beri green clean baby leke cıkarıcı ve deterjan kullanıyorum. 3,5 yasında salça çamur boya kreş lekeleri ne varsa cıktı hiç bir lekesi yok. Ürün değil belki ama makinede ön yıkama 30 derece leke programı seciyorum kan veya çimen birde cogu kişi bilmiyor. Makinede detejan konulan kısımda eger sıvı detejan kullanılacaksa mavi kapak gibi bişey var o havada durmamalı indirilince mililitre göstergesi yazıyor benim makinede o kapalı olacak yoksa makine ilk su alırken sadece ön yıkama kısmındakini alacakken , deterjanı da alıyor sonra makine normal yıkamada boş su ile yıkıyor temizlenmiyor. 2 saatlik program genelde benim makina hiç bir zaman leke olmadı cok sükür ki neler döktük neler blw beslenme başlamıştım siz düşünün.