Anneyim-a
canım gaz damlasını ben ya gün ortasında ya da yatmadan veriyordum ama genellikle gece yatmadan veriyordum rahat olsun diye Dvitamini yamadan önerilmiyor uyku açtığı için zaten.
Ben de küçükken daha çok ana kucağında yatırdım besigine geçeceğim zaman birkaç gün zorladı sonda alıştı.
Burnunu doktorumuz günde en az 4 sefer demişti.
Bebek mama miktarını kendisi belirler. Cisli bez sayısı iyi ise korkma. Zaten gün geçtikçe kendisi yükseltir doymadigini beli eder merak etme.
Ben biberon deterjanı ile genellikle yıkıyorum her gün kaynatmak çok zor.
Gece kaldırınca ince bı battaniye ile sırtına örtü gibi yapabilirsin
Bence eldiven gerek yok be nadiren takardım tırnaklarını kes sıkıntı olma bence 🤎🤍