Merhabalar. Oğlumda besin alerjisi var. 9 gün sonra 6 aylık olacak normalde evolvia rp1 kullanıyor ancak bitti doktoru da evolvia rp2 raporu çıkarttı. 2 gündür kullanıyoruz fakat erken verdiğimiz için mi bilmiyorum oğlum mamayı içerken ağlıyor. O yüzden 1 numaralı mamadan arıyorum. Elinde olup da bana gönderebilecek ya da uygun bir ücret karşılığı satabilecek olan var mı?