Zambak28 hasarsız ev bulsak bile acaba bidaha deprem olsa dayanır mı demekten anlamıyosun kendini kuzum. Bizde tayin istedik doğuya. Oğlum 2 yaşında, en azından okul çağına gelene kadar doğuyu bitirelim, okula başlayacağı zaman Batı da oluruz diye hesap yaptık