4 buçuk yaşında oğlum ve 2 aylık oğlum var normalde büyük oğlumla sürekli oyunlar oynar istediklerini yapardık normalde de sinirli bı çocuk ama kardeşi olduğundan beri çok huysuz mutsuz sürekli bağırıp tersliyor vuruyor sizlerden yaşayan
var mı acaba bu durumu nasıl asabiliriz